عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امروزه با توجه به گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش حجم اطلاعات و فایل‌ها بر روی سرورها، و تقاضای بسیار بالای مصرف كننده‌گان اینترنت برای دانلود، نیاز به نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیار بیش از پیش احساس می‌شود.به این منظور شركت‌های بسیار زیادی نرم‌افزارهایی جهت مدیریت و بهینه‌ سازی دانلود ارائه كرده‌اند. Free Download Manager نام نرم‌افزاری است كه به منظور مدیریت دانلود‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این نرم افزار کاملا آزاد و متن باز است و میتوانید آن را رایگان دانلود کنید و برای همیشه رایگان استفاده کنید و هم اگر ورژن جدیدی منتشر شد آن را به سرعت دانلود و استفاده کنید این نرم افزار هم مانند دیگر نرم افزار های دانلود منیجر فایل های قابل دانلود را تجزیه میکند و به طور همزمان آنها را دانلود می کند و به گفته سازندگان آن میتواند تا ۶۰۰% سرعت دانلود شما را بالا ببرد.



:: موضوعات مرتبط: Download Manager , Free Download Manager , ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

- پس از کرک کردن نرم افزار آن را تا ارائه نسخه جدید توسط سایت آپدیت نکنید!
- با انتخاب 32 کانکشن همزمان با حداکثر سرعت خود از سایت دانلود کنید!

Internet Download Manager یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یكی از بی رغیب ترین ها میباشد. كه با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنكردی از اینترنت دانلود كنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری كامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود كنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد.



:: موضوعات مرتبط: Download Manager , Internet Download Manager , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Freemake Video Downloader نرم افزاری حرفه ای برای دانلود ویدئوهای آنلاین می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید تا فیلم های مورد علاقه خود را دانلود کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. شما با کمک این نرم افزار می توانید انواع ویدئوهای آنلاین را از سایت های مختلف نظیر شبکه های اجتماعی دانلود نمائید و برروی سیستم رایانه ای خود ذخیره نمائید.همچنین این نرم افزار با سرعت بالا فیلم ها را برای شما دانلود می کند و همزمان می توانید فیلم ها را به یکی از فرمت های WMV و MP4 تبدیل کنید. ذخیره سازی با کیفیت بالای HD هم از قابلیت هایی است که بسیار برای کاربران اهمیت دارد و این ابزار در اختیار آن ها قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: Download Manager , Freemake Video Downloader , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

با پیشرفت هایی که صورت گرفته و با توجه به این که دانش کاربران روز به روز در حال افزایش است امروزه اکثر کاربرانی که از اینترنت دائمی استفاده می کنند معمولا یک نرم افزار مدیریت دانلود یا Download Manager در اختیار دارند تا به واسطه آن بتوانند علاوه بر افزایش سرعت دانلود فایل ها قابلیت هایی نظیر متوقف کردن و دوباره شروع کردن دانلود یک فایل را هم داشته باشند. البته این موارد جز اصلی ترین گزینه هایی هستند که در اکثر دانلود منیجرها یافت می شوند. Download Accelerator Manage یا به اختصار DAM یکی از جالب ترین نرم افزار های مدیریت دانلودی است که تا به حال عرضه شده است.نرم افزاری کارآمد و قابل اعتماد که امکان دانلود فایل ها را با نهایت پهنای باند به کاربران می دهد ؛ امکاناتی نظیر زمان بندی دانلود ها ، Stop/Resume یا هماهنگی با مرورگرهای رایج هم در این نرم افزار کارآمد گنجانده شده است.



:: موضوعات مرتبط: Download Manager , Download Accelerator Manager , ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار رایگان و آدرس ali-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com